Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Atlètic Lleida deixa la pressió al Figueres en la final per l’ascens a la Tercera Federació

ARTICLES - ZONA 2

L’Atlètic Lleida afronta avui (16.00 hores) el partit més important de tota la temporada amb l’objectiu d’aconseguir l’ascens a la Tercera Federació i amb gairebé tot a favor després d’obtenir un resultat favorable de 3 a 1 en el partit d’anada al Ramon Farrús. Tot i això, els figuerencs s’aferren a la remuntada i l’únic gol en el temps afegit d’Alex Sanchez la setmana passada dona esperances per aconseguir-ho. Tot i el bon resultat de l’anada, els lleidatans arriben amb prudència a Figueres i deixen la pressió al seu rival, que és el que ha de remuntar.

“Partim d’un resultat molt bo en aquest partit de tornada fora de casa. Tot i que hagués sigut millor poder arribar a Figueres amb la porteria a zero per tenir el màxim de renda possible. No anem confiats, de la mateixa manera que vam poder marcar tres gols, el Figueres ens els podia encaixar. Anem a Vilatenim amb il·lusió més que amb pressió, toca tancar la bona feina feta en aquest tram final de temporada”, afirmava ahir en la prèvia el jugador de l’Atlètic Lleida i golejador en el partit d’anada, David Silva ‘Peke’.

El tècnic de l’Atlètic Lleida, Xavier Bartolo, va afirmar que “és l’últim partit i és el més important, és una final. Portem un lleuger avantatge, però el plantejament el fem com si estigués l’eliminatòria igualada. Intentarem anar a guanyar perquè qualsevol altra cosa ens confondria. Hem de sortir valents i el nostre objectiu és marcar gol a Figueres”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12