Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Associació Grup d’Art4 organitza el ‘Concert al Miracle. De la música barroca a la clàssica’

ARTICLES - ZONA 2

L’Associació Cultural Grup D’Art4 de Balaguer ha organitzat per al proper diumenge de Rams, dia 24 de març, l’acte ‘Concert al Miracle. De la música barroca a la clàssica’, que se celebrarà a l’església del Miracle.

El concert anirà a càrrec de Gemma Vigo i Emma Campàs, dues intèrprets catalanes, les quals es van coneixen durant els seus estudis professionals de música a l’Institut Escola Artístic Oriol Martorell, i en el Grau Superior al Conservatori Superior de Música del Liceu. Actualment, ambdues estudien un Màster a la Robert Schumann Hochschule für Musik de Düsseldorf, i formen un duo de flauta-guitarra anomenat Duo Dafne, sota la direcció del mestre Eduardo Inestal.

Pel que fa al programa del concert, el concert començarà amb l’Ave Maria, de Johann Sebastian Bach; seguirà Ave Verum, de Wolfgang Amadeus Mozart; Fantasia nº10, de Georg Philipp Telemann; Allemande. Partita en La menor BWV 1013, de Johann Sebastian Bach; Preludi i fuga. Suite en Mi menor BWV 996 i Salve Regina, ambdues peces de Johann Sebastian Bach.

Seguidament s’interpretarà la Sonata La menor op.1 núm.4, de Georg Friedrich Händel; Pavanne, de Gabriel Fauré; i finalment l’Ave Maria, de Franz Schubert.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12