L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, es va reunir ahir amb el secretari general de la Federació d’Hostaleria de Lleida, Ramon Solsona, i amb l’intendent en cap de la Guàrdia Urbana, Josep Mallada, per acordar mesures per garantir la seguretat i la mobilitat nocturna al voltant de les zones d’oci de Lleida. Larrosa va plantejar garantir la mobilitat nocturna i segura pensant en els taxistes i la posada en marxa d’una nova línia d’autobús nocturn.
El paer en cap també va plantejar la necessitat d’avançar en un nou model de comunicació interna entre els responsables de vigilància dels locals i els cossos de seguretat públics amb l’objectiu de col·laborar per garantir la convivència i el control a l’espai públic. També es va proposar intensificar els controls de metalls als accessos dels locals d’oci per evitar que s’introdueixin armes blanques als locals. Larrosa va advertir que s’actuarà amb contundència a l’hora d’aplicar les ordenances municipals que prohibeixen, entre altres mesures, el botellot als espais públics.
D’altra banda, el cap de l’oposició a la Paeria, Xavier Palau, va denunciar la inacció del govern de Larrosa davant l’increment de la inseguretat a Lleida davant dels quatre apunyalaments d’aquest dilluns i dimarts.














