Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Ajuntament invertirà 500.000 euros en renovar l’asfalt de Lleida

Després d’acabar les obres al tram de l’LL–11, la pròxima setmana començarà l’arranjament d’un segment de l’Avinguda de Madrid

Treballadors pinten la senyalització horitzontal a la carretera / FOTO: Jorge Agustín

ARTICLES - ZONA 2

Un cop finalitzades les tasques de renovació del paviment del tram de l’LL–11, que va des de la incorporació de l’Avinguda de les Garrigues fins a la rotonda de l’Estudi General (al voltant d’uns 200 metres), el segon tinent i actual alcalde accidental, Carlos Enjuanes, va informar que la Paeria “farà un esforç extra” de 500.000 euros per a la renovació de l’asfalt d’altres carrers de Lleida.

Durant la visita d’Enjuanes a les obres de l’LL–11 al tram entre el carrer Riu Ebre i l’avinguda de Barcelona, l’alcalde accidental va explicar que a banda de la partida pressupostària ja establerta s’invertirà mig milió d’euros com a part del projecte de renovació de ferms asfàltics.

A més, Carlos Enjuanes va destacar que durant la setmana que ve començaran les obres per renovar el paviment de l’avinguda de Madrid, concretament en el seu encreuament amb el carrer República del Paraguai. La previsió és que es duguin a terme entre els dies 1 i 2 de setembre, tot i que no es descarta un petit canvi de dates. El que sí que va afirmar és que durant la setmana que ve comencin tant sí com no.

Pel que fa a les accions a l’LL–11, es van realitzar en dos dies. Dilluns, els operaris van fresar el paviment (anivellar-lo) i van reposar l’asfalt que estava en mal estat. Ahir, darrer dia d’actuacions, es va pintar la senyalització horitzontal al paviment. El cost total de les tasques ha estat d’uns 60.000 euros, va ressaltar Carlos Enjuanes, els quals es troben emmarcats en la partida ordinària dels pressupostos de “manteniment de la via pública”.

Com ja es va informar, les actuacions es van dur a terme durant aquestes dates per “minimitzar” l’impacte en el trànsit. Enjuanes va incidir que aquest tram estava “degradat” i això “implicava un perill, especialment per motos i altres vehicles de dues rodes”.

Tot i la poca afectació en el trànsit, dilluns les tasques van obligar a restringir la circulació de dos a un carril i van quedar tallats l’accés a l’LL–11 des de l’Avinguda de les Garrigues, en sentit Estudi General, i la cruïlla de l’LL–11 amb el carrer Riu Ebre (el tram des d’on Enjuanes va atendre ahir els mitjans de comunicació). A la tarda ja no hi havia cap restricció.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12