Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Mollerussa comença la reparació del clavegueram al carrer de Sant Jaume i continua amb les del camí d’Arbeca

Els treballs comporten la prohibició d’estacionar en tot el carrer i desviacions puntuals en el trànsit segons les actuacions concretes a fer

ARTICLES - ZONA 2

L’Ajuntament de Mollerussa segueix aquesta setmana amb les obres de reparació del clavegueram en el carrer de Sant Jaume, on s’ha de dur a terme tres intervencions concretes, entre les que hi ha la construcció d’un nou embornal al costat de la vorera connectat al col·lector. Els treballs comporten la prohibició d’estacionar en tot el carrer i talls de trànsit puntuals en funció de les actuacions.

Pel que fa a les obres de reparació del clavegueram del camí d’Arbeca a la cruïlla amb el carrer de Sant Jaume que van començar la setmana passada, les baixes temperatures registrades han fet que s’hagi retardat l’aplicació de la capa de pavimentació a aquesta setmana. Tot i amb això, la previsió és que quedin enllestides aviat.

Altres punts afectats, en els quals es treballarà posteriorment, són el carrer de Sant Ramon, la ronda de Sant Pere, el carrer de Sant Isidori i una de les vies del polígon del Ferro Fet, que serà la següent zona en la qual s’actuarà. Les afectacions en aquests carrers s’aniran comunicant puntualment.

Les obres, que han estat adjudicades a la Sociedad General de Aguas de Barcelona, SAU, compten amb un pressupost total de 50.000 euros i inclouen la reparació de nou elements de la xarxa de clavegueram, localitzats en sis carrers de la ciutat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12