L’AEM ho va tornar a fer. Aquest cop en la Copa Catalunya. L’Espanyol es va trobar amb la mateixa pedra a la sabata i seran les lleidatanes les que jugaran les semifinals de la Copa Catalunya, a on es podrien trobar al Barça com a rival.
La llei de l’ex es va complir ahir en la freda tarda del Recasens, amb manca de llum segons es va queixar el club. Un solitari gol de l’exjugadora de l’Espanyol Maria en el minut 37 va acabar sent suficient perquè les lleidatanes avancessin a la següent ronda de la competició.
Corria el minut 36 de partit quan una desafortunada pèrdua de Júlia Guerra en el córner, després d’una bona pressió de Marina, va acabar amb una centrada en globus que va trobar a l’experica Maria Lara sola dins de l’àrea petita per a rematar a plaer i batre a Mar Segarra amb una volea imparable que significaria el 1-0. Amb aquest resultat es va arribar al descans.
La tècnica perica, Sara Monforte, va moure fitxa tàctica en el segon temps, fent entrar Mar Torras. L’AEM, però, no va mostrar fisures, ni tampoc va trobar l’Espanyol la manera d’amenaçar amb més perill la porteria lleidatana i l’eliminatòria va acabar amb l’1-0 favorable a les lleidatanes, que ho van celebrar.