Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’AEM B cau davant la selecció xilena per 0-3

El partit es decideix durant la segona part

FOTO _ Núria García L'equip va competir la primera part

ARTICLES - ZONA 2

L’AEM B i la selecció xilena van disputar ahir un partit amistós al Camp d’Esports que va acabar amb victòria per les xilenes per 0-3.

El motiu d’aquest enfrontament és que la selecció sud-americana està fent una sèrie d’amistosos per preparar la seva participació de la pròxima Copa Amèrica Femenina. 

Tanmateix, demà dia 1 de juny, les xilenes s’enfrontaran a la Selecció Catalana, que també està de celebració amb motiu dels 125 anys de la Federació Catalana de Futbol. El partit es disputarà a l’Estadi Johan Cruyff.

El partit que es va viure al Camp d’Esports va començar amb igualtat, amb els dos equips temptejant-se i sense generar moltes ocasions de perill. 

No obstant això, el conjunt internacional va començar a portar la iniciativa amb el pas dels minuts, però, tot i això, l’equip lleidatà va aconseguir marxar al temps de descans amb un empat al marcador. 

A l’inici de la segona meitat el conjunt xilè va introduir noves jugadores i el partit va canviar totalment. Al minut 57, Yastin Jimenez s’encarregava d’obrir el marcador. Només deu minuts després, Pamela López va col·locar el 0-2 a l’electrònic. 

Per tanca la golejada, va aparèixer Yanara Aedo, que marcaria al minut 89. 

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8