Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’AEM, a estrenar-se al Recasens

ARTICLES - ZONA 2

L’AEM rep avui (12.00 hores) a l’Espanyol en el segon partit de lliga i el primer a casa després d’un inici positiu de les lleidatanes davant un rival que aspira a tot aquesta temporada.

L’AEM no podria haver tingut una millor arrencada de temporada quant a sensacions i resultats en lliga i en la Copa de la Reina, després d’un resultat contundent en el seu primer partit lliga regular davant el Madrid CF B (0-3), que va servir a les lleidatanes per a sumar els seus tres primers punts en lliga, i mantenir la seva línia ascendent després d’eliminar al Sardoma CF en la primera eliminatòria de la Copa de la Reina dimecres passat a Vigo (0-2).

Un inici prometedor i ambiciós per a les de Ruben López, que reben al seu primer rival avui en el Recasens davant tot un Espanyol, l’actual líder de la categoria després de golejar en la primera jornada al Barça B (5-1) i superar a l’Osca (0-1) en la primera eliminatòria de la Copa de la Reina. Una altra temporada ambiciosa per a les lleidatanes, que esperen lluitar pels primers llocs de la classificació i fer-se fortes a casa, un Recasens que ja comença a ser recognoscible per a molts dels seus rivals.

“L’objectiu principal és fer-se fort a casa com el vam fer la temporada passada i continuar millorant fora. Sabem que serà un partit difícil davant un Espanyol que enguany és candidat a l’ascens sí o sí”, va afirmar Ruben López en la prèvia del partit”.

Davant, un Espanyol que ha arrencat amb idees semblants a les de les lleidatanes, amb ganes de competir i intentar deixar clar des del principi les aspiracions de l’equip. L’Espanyol va golejar al Barça B (5-1) en el primer partit de lliga mentre que l’AEM va superar amb claredat a un Madrid B en una primera part molt completa de les lleidatanes, que també van saber controlar i guanyar l’eliminatòria de la Copa de la Reina davant el Sardoma CF (0-2), on Mar Rubio es va estrenar com a golejadora amb un doblet per a classificar al seu equip per a la següent ronda.

L’equip de Ruben López buscarà mantenir la seva bona dinàmica amb el primer triomf a casa davant l’Espanyol, amb el retorn d’Aithiara i Raquel Quintana a la convocatòria de l’equip.

D’altra banda, l’AEM B va sumar un punt ahir en la seva visita al Vila-real B (1-1).

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12