Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Lady Gaga lidera la gala dels premis VMAs d’MTV amb quatre estatuetes

FOTO_ Octavio Guzmán (EFE) Sabrina Carpenter, durant la gala celebrada a Nova York

ARTICLES - ZONA 2

Lady Gaga va liderar la gala dels premis VMAs de MTV amb quatre estatuetes, seguida per Ariana Grande i Sabrina Carpenter, que es van alçar amb dos guardons cadascuna, en una nit marcada per homenatges, posicionaments polítics i la presència de grans estrelles.

Gaga va rebre el premi a artista de l’any, un dels més importants de la cerimònia celebrada diumenge a Nova York. També va triomfar a les categories de millor direcció i millor direcció artística per ‘Abracadabra’, així com a la de millor col·laboració pel seu tema ‘Die With a Smile’, juntament amb Bruno Mars.

Sabrina Carpenter, per la seva banda, es va alçar amb els premis a millors efectes visuals per ‘Manchild’ i millor àlbum per ‘Short n’ Sweet’.

Ricky Martin va fer història en ser el primer artista a rebre el ‘Latin Icon Award’ per la seva trajectòria, una nova categoria dedicada als artistes llatins que han influït significativament en la cultura pop global. Per la seva banda, Shakira va guanyar el VMA a millor cançó llatina pel tema ‘Soltera’. Mariah Carey va rebre el primer VMA de la seva carrera en rebre el premi ‘Video Vanguard’.

No hi va faltar l’homenatge a Ozzy Osbourne, mort el 22 de juliol passat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8