Los Notas Punkrockers i Adictes al Rock organitzen -‘sold out’- el desè aniversari de l’Adictes Fest avui dissabte (de les 13.00 a les 06.00 hores) a l’Espai Mercat de Tàrrega amb 13 bandes.
El cartell de luxe amb llegendes del punk i grups de referència: els britànics GBH, Larsen, Total Chaos, Lion’s Law, Jokin MCD, Arpaviejas, Kabreo Subversión-X, Deaf Devils, Suicidas 13, Söt, els colombians Desarme i Kante Pinrelico celebrant el seu 40è aniversari.
Els concerts se celebren a l’Espai Mercat on s’hi ha instal·lat un gran escenari, a més de mercats ambulants artesans i de material musical alternatiu. La zona d´acampada gratuïta està habilitada a només vuit minuts caminant des del recinte.
L’Adictes Fest va néixer l’any 2014 amb la finalitat de potenciar i consolidar la cultura del punk-rock a la demarcació de Lleida.
Aquest festival especialitzat també convoca sovint a grups de la zona per difondre’ls sumant-los a un cartell amb altres formacions ja consolidades a l’escena del punk-rock estatal i internacional.














