L’acusat de violar la seva filla a Lleida diumenge a la matinada ha arribat a un acord amb les acusacions que li ha permès evitar l’ingrés a presó per haver trencat l’ordre d’allunyament sobre la víctima. Segons ha informat el TSJC, aquest dimecres el jutjat de violència sobre la dona de Lleida ha celebrat un judici ràpid on s’ha dictat una sentència de conformitat amb una pena de 4 mesos de presó. Malgrat tot, la pena ha quedat suspesa amb la condició que l’investigat no torni a delinquir durant dos anys. D’altra banda, segueixen en vigor les mesures cautelars d’allunyament a una distància mínima de 200 metres i prohibició de comunicació amb la víctima per qualsevol via per la causa oberta per un delicte contra la llibertat sexual.
L’home ha tornat a passar a disposició judicial aquest dimecres després que fos detingut dimarts al matí per segona vegada per haver trencat l’ordre d’allunyament dictada dilluns per la jutgessa. Aquesta va ser l’única mesura cautelar imposada inicialment pel jutjat, atès que ni la Fiscalia ni l’acusació particular van sol·licitar presó provisional per a l’home. Aquest dimecres, però, la Fiscalia ha informat que tenia previst demanar presó per a l’home.
L’individu va ser detingut la matinada de diumenge acusat de violar la seva filla de 21 anys a Lleida. Els fets van tenir lloc a la plaça de la Llotja de Lleida, quan uns veïns van alertar a la Guàrdia Urbana que havien vist una parella practicant sexe a la via pública. Els agents van comprovar que eren pare i filla i aquesta va declarar que l’home estava abusant d’ella. Posteriorment, es va saber que no seria la primera vegada que ho feia. Ambdós estaven sota els efectes de l’alcohol i al lloc hi havia un altre fill del detingut, de 8 anys, germà de la víctima.
Cap de les parts, ni fiscalia, ni acusació particular, va demanar dilluns a la jutgessa l’ingrés a presó per a l’home, que finalment va quedar en llibertat amb càrrecs per un suposat delicte contra la llibertat sexual. El jutjat li va imposar la prohibició d’atansar-se a la víctima a menys de 200 metres i de comunicar-se amb ella. Dimarts, però, l’home hauria intentat veure’s de nou amb la filla i els Mossos el van detenir per segona vegada per trencament d’una mesura cautelar.
La dona el denuncia per maltractaments
Per la seva banda, segons han confirmat a l’ACN fonts jurídiques i policials, la dona de l’investigat va acudir dimarts a la tarda a la comissaria dels Mossos d’Esquadra a Lleida per denunciar que havia estat víctima de presumptes maltractaments per part de l’home al seu país d’origen.