El mes de juliol el consistori va obrir la nova Oficina d’Atenció Ciutadana a la Bordeta, la qual es va ubicar al Centre Cívic del barri (avinguda del Pla d’Urgell, 8). Des d’aquell moment, l’OAC ha atès 588 persones, les quals han fet 690 gestions en total. Cal incidir que durant l’agost l’Oficina va romandre tancada, així que en tres mesos la mitjana de ciutadans atesos ha estat de 196 al mes. A part del veïnat del barri de la Bordeta, l’OAC dona servei també als Mangraners i al sud de l’Horta. D’altra banda, la Paeria està estudiant actualment la viabilitat de dur a terme una nova OAC el 2026, en aquest cas que doni servei al Secà, Llívia i al nord de l’Horta.
El paer en cap, Fèlix Larrosa, la tinenta d’alcalde Carme Valls i el regidor del barri, Roberto Pino, van visitar l’espai acompanyats d’altres polítics del consistori (Ana Florista, Xavier Estrada i Roger Melé), a més del nou president de l’AV de la Bordeta, Juanjo Gatius. Larrosa va destacar que aquesta OAC, emmarcada en el PAM del govern municipal, “és un salt qualitatiu importantíssim amb el qual l’Ajuntament de Lleida avança per trencar la bretxa digital i fer una administració de proximitat”. Allí els veïns poden fer-hi tots els tràmits de Paeria a excepció de l’empadronament i sol·licitar els permisos d’obres. A més, també es pot demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana Municipal i la de Gestió i Atenció Tributària.
La responsable de Bon Govern, Carme Valls, va reivindicar “l’èxit” de l’oficina, especialment per la seva ”atenció individualitzada”. L’horari d’obertura ara a l’hivern és de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, i els dimarts també de 16 a 18 hores.













