L’Ajuntament de Lleida posa en marxa un nou servei telefònic d’atenció i gestió tributària, que permetrà que qualsevol contribuent pugui aclarir dubtes relatius als seus impostos, taxes i sancions i també dur a terme gestions senzilles totalment per telèfon.
El servei s’activa avui a través del telèfon 973 135 105, que funcionarà de dilluns a divendres laborables en horari de 9 a 14 hores. Les persones que hi truquin comptaran amb l’ajuda d’una persona que les atendrà i aclarirà els dubtes sobre els seus expedients o notificacions. També podran gestionar amb la seva trucada tràmits com domiciliacions, fer canvis de dades fiscals, obtenir duplicats de documents de pagament o activar un pla personalitzat de pagament.
La tinenta d’alcalde de Bon Govern, Carme Valls, va destacar que “aquest servei s’orienta a reduir la bretxa digital i acostar l’administració a la ciutadania, per oferir-los-hi un altre canal per ser atesos de forma personalitzada i fer determinades gestions senzilles sense haver de desplaçar-se a l’Oficina de Gestió Tributària (OGAT) o a l’OAC de barri de La Bordeta”. Complementa la seu electrònica i l’oficina virtual tributària de la Paeria, on poden fer-se de forma ràpida i gratuïta nombrosos tràmits en línia. Per ajudar i acompanyar la ciutadania en aquesta tramitació electrònica, es disposa també del servei OAC360. El telèfon de l’OAC 360 és el 973 93 02 47, disponible de dilluns a divendres, en horari ininterromput de 08 a 20 hores i també es pot adreçar la consulta per correu electrònic a oac360@paeria.cat.













