Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Murga, una mostra de música i músics de Balaguer, en directe

La tercera edició reuneix 24 projectes en dos espais diferents, els dies 31 d’octubre i 1 de novembre

ARTICLES - ZONA 2

La Murga és una mostra local de música i músics de Balaguer que arriba a la tercera edició amb 24 projectes que es presentaran en dos espais diferents -Pati de l’Escola de Música i Molí de L’Esquerrà- els dies 31 d’octubre i 1 de novembre.

“Aquesta iniciativa sorgeix amb la voluntat de que els grups locals i els nous artistes emergents disposin d’un cap de setmana marcat al calendari on puguin iniciar-se en el món de la música en directe”, resa una nota de La Paeria de Balaguer.

Els participants només poden ser músics nascuts, empadronats o amb residència a Balaguer i en el cas dels grups, cal que aquests estiguin formats majoritàriamente per músics locals. .

Daniel R. Cañada, Meia Rox, Vermut Flames, Guimol i Xave, El Gitano de Balaguer, Utop-X, Hao Band i Ella Grupo actuaran divendres mentre que Rehenes -que han canviat hora i lloc del bolo- Guillem Pedra, Perifèrics, Maria Fernández, Lo Fill del Sisco’l Teto, Vent de Ponent, Aire Flamenc, Sil & The Band, Círculo de Borneo, Somnis, Código 13, Joan Blau, María y sus Kogollos, Saüc, The Referents i Jet Lag ho faran dissabte.

La també tercera edició de la Fira del Disc i del Col·leccionisme es fa tot el dissabte, de 11 a 14.30 i de 17 a 20 hores. A més dels concerts gratuïts en directe també haurà activitats paral·leles.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12