Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La mare d’Alves difon un vídeo de la presumpta víctima del seu fill

ARTICLES - ZONA 2

Lucía Alves, mare del jugador Dani Alves, que roman a la presó des del 20 de gener de 2023 per un presumpte delicte d’agressió sexual, va compartir en el seu compte d’Instagram un vídeo que mostra imatges de la presumpta víctima del seu fill, de qui revela la seva identitat i ofereix dades personals acusant-la de voler fama i diners.

“Qui confia en Déu ja no perd la batalla”, es pot llegir en la publicació de la mare de Dani Alves juntament amb el vídeo gravat per una advocada brasilera, en el qual apareix la jove ballant i celebrant el seu aniversari.

La Fiscalia de Barcelona demana per a l’exjugador del Barcelona nou anys de presó, a més de deu anys de llibertat vigilada i una indemnització de 150.00 euros per a la víctima, mentre que la presumpta víctima eleva a dotze anys la petició de presó, la pena màxima establerta en el Codi Penal espanyol per un delicte d’aquest tipus.

El judici contra Dani Alves està previst que comenci el 5 de febrer en l’Audiència de Barcelona.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12