La Fira de l’Oli ‘La Primera Premsada. Oli, salut i gastronomia’ de la Granadella va tancar ahir la seva 11a edició amb una gran afluència de visitants i un excel·lent ritme de vendes. D’aquesta manera, la cita es consolida un any més com una de les fires més esperades de la temporada, que marca l’inici de la nova collita d’olives.
El president de la Cooperativa La Granadella, Ramon Barrull, va valorar molt positivament el desenvolupament de la fira i va destacar “la bona acollida del públic i la fidelitat dels visitants, que any rere any venen a tastar el primer oli de la campanya”.
S’han venut fins a 12.000 litres d’oli verd del raig Degustus durant el cap de setmana. “Aquest fet demostra la bona rebuda d’aquest producte entre els consumidors, que ja l’esperaven”, va assenyalar el president de la Cooperativa La Granadella, Ramon Barrull.
La jornada d’ahir va donar el tret de sortida amb la 8a edició de la caminada ‘Entre oliveres’, organitzada pel Club Excursionista Garrigues Altes, i, seguidament, l’esmorzar de brasa amb oli nou verd.
L’ambient va estar animat per la fira de productes de proximitat i els tallers artesanals, així com per les visites guiades al Museu de l’Oli de Catalunya, i al molí nou de la Cooperativa. Finalment, el vermut musical a càrrec del grup D’Acords va tancar la celebració.














