Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Festa dels Moros i Cristians, amb més de 700 participants

El director de ‘La Mañana’, Francesc Guillaumet, fa el text de les Ambaixades i Josep Clotet és l’autor dels diàlegs de la batalla final

FOTO_ Moros i Cristians Presentació d’aquesta edició, ahir a la seu de l’entitat

ARTICLES - ZONA 2

L’Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida va presentar ahir el Cap de Setmana Fester, que se celebra aquest cap de setmana a la ciutat i que comptarà amb unes 700 persones.

El president de l’Associació de la Festa de Moros I Cristians, Josep Lluís Gàzquez, va detallar el programa del Cap de Setmana Fester, que començarà el dissabte (12.00) amb el Vermut Fester a la plaça Paeria; a la tarda (19.30) seran les Ambaixades, amb un text que ha escrit el director de LA MAÑANA, Francesc Guillaumet. Ja el diumenge (12.00) es farà l’entrada infantil i la presentació de les bandes: Ilerband, Banda Municipal de Fraga, Banda Ciutat de Benicarló, Banda Asociación Miralbueno i Banda Verge de l’Ermitana de Peñíscola. A la tarda (18.00) es farà la desfilada fins a la Paeria i, finalment, la Batalla a la zona del pont llevadís de la Seu Vella, que enguany guanyarà el bàndol moro, amb diàlegs de Josep Clotet i direcció artística de Ramon Caballol i Sac Espectacles.

Gàzquez també va destacar que “incidim en què el Seguici sigui de quilòmetre zero i volem que la cultura, els esbarts i la música de la ciutat se senti partícip de la festa”.

A més, deia que preparen una celebració especial per a l’any vinent, quan se celebrarà la 30a edició. També va recordar la convocatòria del concurs de fotografia ‘XV Memorial Xavier Aluja, dotat amb un premi únic de 250 euros. Els originals es poden enviar fins al 30 de juny.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12