La Federació Espanyola de Futbol (RFEF) va anunciar la renovació de la direcció del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CTA), en la qual no seguirà Luis Medina Cantalejo, ni els membres del seu equip, i presentarà la nova estructura del mateix el pròxim 2 de juliol.
El president de la RFEF, Rafael Louzán, acompanyat del secretari general, Álvaro de Miguel, i del director general de la RFEF, Manuel Lalinde, va comunicar personalment el cessament a Medina Cantalejo i els seus col·laboradors aquest dijous, en la qual l’organisme va reunir també la seva junta directiva.
En aquesta, a més de l’aprovació dels nomenaments dels membres dels òrgans disciplinaris i de la modificació de la normativa de reunions de comitès i activitats institucionals, es va confirmar la dimissió del president de la territorial de Cantàbria, José Ángel Peláez, com a membre de junta la directiva, van confirmar a EFE fonts federatives.
L’RFEF va mostrar el seu “sincer agraïment a Luis Medina Cantalejo, president sortint del CTA, així com als membres del seu equip: Antonio Rubinos Pérez (adjunt a la Presidència), Vicente Lizondo Cortés, Bernardino González Vázquez i José Luis Lesma López (vicepresidents), i Carlos Clos Gómez (director del projecte VAR), per la labor que han exercit durant aquests anys”.
“Aquesta decisió respon a la voluntat d’obrir una nova etapa en l’àmbit arbitral, en línia amb el treball desenvolupat pel grup de reforma del sistema arbitral en el qual participen representants del col·lectiu arbitral, clubs professionals i la mateixa Federació. Un espai de diàleg i propostes que ha permès establir les bases d’un model més modern, eficient i adaptat a les necessitats actuals del futbol espanyol”, va afegir en un comunicat.