Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

José Llorens, empresari de la Segarra, el 34è més ric d’Espanya i sisè català

Amancio Ortega continua sent l'espanyol amb més patrimoni, segons Forbes

ARTICLES - ZONA 2

José Llorens Torrà, nascut a Sedó (la Segarra) i propietari de Llotor i Epsa Internacional, és el sisè català més ric de 2025 i la 34a fortuna de l’Estat espanyol, segons la llista Forbes que es va donar a conèixer ahir i que no situa cap altre lleidatà entre les cent persones més riques d’Espanya.

Un any més, l’home més ric d’Espanya ha estat l’accionista majoritari d’Inditex, Amancio Ortega, amb 109.900 milions d’euros, seguit de la seva filla, Sandra Ortega, amb 10.000 milions. La fortuna que més ha crescut, però, ha estat la de Juan Roig, president de Mercadona, que ha incrementat un 36% el seu patrimoni, fins als 7.900 milions, ocupant la quarta posició total.

Sol Daurella, la presidenta de l’embotelladora Coca-Cola Europacific Partners, s’ha convertit en la catalana més rica del 2025 amb una fortuna de 2.900 milions d’euros.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12