Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Israel aprova un pla per “ocupar i retenir” els territoris de Gaza

L’objectiu del Govern de Netanyahu és incrementar l’atac militar i obligar la població palestina a desplaçar-se cap al sud

FOTO_ Mohammed Saber (EFE) Camp de refugiats palestins a la ciutat de Gaza

ARTICLES - ZONA 2

El Govern israelià va donar llum verda ahir a la matinada a implementar una nova campanya militar per “ocupar i retenir els territoris” de la Franja de Gaza, copejada per les bombes israelianes des de fa més d’any i mig, i reprendre l’entrada d’ajuda a través d’empreses nord-americanes.

“El pla inclourà, entre altres coses, l’ocupació de la Franja, la retenció dels territoris i el moviment de la població de Gaza cap al sud”, va dir una font oficial israeliana, malgrat que l’Exèrcit ja ocupa actualment part del sud de l’enclavament amb la recent apropiació de la ciutat de Rafah.

El nou full de ruta, aprovat de forma unànime pel gabinet de seguretat, deixa enrere “el mètode d’incursions” que les tropes aplicaven abans de l’alto el foc per donar pas “a l’ocupació i permanència” als territoris de la Franja.

A més, inclou “atacs poderosos contra Hamàs, accions que ajudaran a aconseguir una victòria decisiva”, va afegir.

Alguns dels ministres més radicals de l’Executiu israelià es van mostrar molt satisfets amb aquest pla, del qual van voler donar més pistes. “Per fi ocuparem la Franja de Gaza”, va dir el radical i colon Bezalel Smotrich.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12