Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Inditex guanya 4.449 milions d’euros fins a l’octubre, un 8,5% més que fa un any

Les vendes del grup creixen un 7,1%, fins a 27.422 milions d’euros

Logotip de Zara

ARTICLES - ZONA 2

Inditex va obtenir un benefici net de 4.449 milions d’euros durant els nou primers mesos del seu any fiscal (entre l’1 de febrer i el 31 d’octubre), un 8,5% més respecte al mateix període de l’any passat. Segons ha informat aquest dimecres la firma tèxtil, les vendes van augmentar un 7,1%, fins a 27.422 milions d’euros i destaca “la bona evolució tant en botiga com en línia i en tots els formats”. Alhora, subratlla l’obertura en 45 mercats i que fins a l’octubre Inditex comptava amb 5.669 establiments. Pel que fa al benefici brut d’explotació (ebitda) va repuntar un 7,2%, fins a 7.967 milions d’euros.

Per marques, el grup tèxtil va registrar 63 botigues menys que en els nou primers mesos de 2023, sent Oysho i Zara les que més en van tancar amb 41 i 36, respectivament. Tot i així, Zara és la firma que més en concentra de la societat amb 1.791. Pull&Bear va ser l’única marca que va incrementar el nombre de negocis, passant de 789 a 812.

Inditex valora positivament les col·leccions de la campanyes de tardor i hivern, ja que les vendes a les botigues i per Internet, entre l’1 de novembre i el 9 de desembre, han crescut un 9% interanual. De cara a 2024 troba que hi ha “fortes oportunitats de creixement” i xifra fer un inversió ordinària al voltant dels 1.800 milions d’euros. També preveu destinar 900 milions el 2024 i el 2025 per augmentar la capacitat logística.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)