Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Guernika protagonitza el proper concert a la UdL

ARTICLES - ZONA 2

El bombardeig feixista de la ciutat basca de Guernika el 26 d’abril de 1937 i l’emblemàtic llenç que Picasso va pintar aquell mateix any sobre aquella massacre, són el fil conductor del proper concert del cicle ‘Música a la UdL’. Així, Guernica és el títol de l’espectacle poètic-musical que presenta el conjunt Rumbesia a la Sala d’actes del Rectorat, demà divendres 15 de desembre, a les set de la tarda.

“Amb Guernica, trenquem els nostres propis límits i ens aventuren en l’exploració i la interpretació d’una obra plàstica de ressò mundial, tot conjugant la poesia i la música per transmetre sentiments, i incorporant la pintura, que ens permet transmetre amb més intensitat el missatge de la memòria històrica a través d’una experiència multisensorial”, expliquen els components de Rumbesia, un projecte interdisciplinari sorgit al 2018.

Els seus integrants -Jose Panzano (guitarra i veu), Jordi Esteve (percussió i veu), Joan Sardans (violí i veu) i Ignacio Sabadell (baix elèctric)- presenten un recital on revisen tres moments del bombardeig (El mercat, La veu de les víctimes, Tornar a Guernica), i recorren vuit figures del quadre de Picasso (Cavall, Dona amb nadó, Casa Cremant, Guerrer penedit, Dona de genolls, Dona del canelobre, El colom de la pau i El bou), per acabar amb una conclusió en clau de rumba.

Les persones que assisteixin al concert, gratuït, podran fer un donatiu en pro de La Marató d’enguany.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12