Marc Márquez (Ducati Desmosedici GP25) va assenyalar en la roda de premsa prèvia a l’inici del Gran Premi d’Itàlia de MotoGP, en el circuit de Mugello, que vol tractar de “mantenir el mateix nivell que a Aragó”.
Si bé de seguida va reconèixer que aquest “serà un gran premi especial per a Ducati” i per al seu company d’equip, Pecco Bagnaia, “que ha guanyat en les tres últimes ocasions aquí”, i Marco Bezzecchi, però que intentarà “estar amb ells”, perquè això seran “molt bones notícies”.
Una victòria davant Bagnaia no la considera concloent per a la temporada perquè, a parer seu, el seu principal rival és el seu germà, Álex Márquez, “que és el que està més a prop en la classificació” i “el campionat és superllarg”, va asseverar.
Davant la possibilitat d’igualar a l’italià Valentino Rossi va opinar que conquistar nou campionats, “si arriben”, no és “el gran repte”, sinó “tornar i ser competitiu després d’un mal moment”.
“Fa tres anys estava aquí anunciant que me n’anava als Estats Units perquè em redrecessin el braç. Tothom té les seves carreres, els seus mèrits, però jo estic més que complagut amb pensar en aquest repte, i per això tractaré de guanyar el campionat, però no sols depèn de mi, encara que sens dubte anirem per totes”, va dir.
“Aquest és un esport en el qual es pot sofrir un contratemps, tenir un accident que alteri tot; són 37 punts els que estan en joc en cada cita i en els circuits en els quals em costa més el que haig de fer és estar prop d’ells i, en els circuits en els quals em trobi còmode, atacar-los per a intentar treure el màxim de punts possibles, com vaig fer a Aragó. Aquest és l’objectiu”, va reconèixer.r Marc Márquez.