Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Guaidó nega conèixer als criminals colombians amb els quals es va fer una foto

ARTICLES - ZONA 2

El líder opositor veneçolà Juan Guaidó, reconegut per més de 50 països com a president interí, va negar ahir conèixer els dos presumptes criminals colombians de la banda Els Rostolls amb els quals apareix en fotos i va assegurar que molta gent li demana instantànies i és impossible saber amb qui se les pren.
En una entrevista amb l’emissora colombiana Blu Ràdio, la primera que fa des que va esclatar la polèmica, va explicar que quan va creuar a Colòmbia el 22 de febrer per anar a un concert benèfic a la ciutat fronterera de Cúcuta es va prendre “centenars” de fotografies.
“Van ser centenars de fotos aquell dia i després de que vam arribar al concert, milers. Difícil discriminar qui demana una foto “, va explicar Guaidó que va celebrar que aquestes dues persones hagin estat detingudes per les forces de seguretat de l’Estat colombià.
El líder polític veneçolà va dir no saber exactament el que succeïa el dia que va creuar la frontera.
“No tinc coneixement del que succeïa el dia del pas del costat colombià, però sí que tinc clar que aquell dia travessem no menys d’onze bloquejos de costat veneçolà, havia intersecció de col·lectius”, ha detallat en referència als grups freqüent armats de civils defensors del govern de Nicolás Maduro.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8