El president del Longevida Sant Pau Burgos, Félix Sancho, el té clar: “Estic convençut que ascendirem de primers”, va dir aquesta setmana en la presentació oficial de Miha Lapornik. A un rival que té tan clares les seves aspiracions intentarà posar-li les coses difícils avui l’ICG Força Lleida.
“Si em preguntes a mi prefereixo jugar contra un equip que acaba de perdre, a veure si podem fer una mica més gran la ferida”. En l’eterna dicotomia entre enfrontar-se a un rival potent després d’una inesperada derrota o eventualment relaxat després d’haver guanyat diversos partits, l’entrenador de l’ICG Força Lleida, Gerard Encuentra, va optar ahir per la primera opció en la prèvia de la complicada visita d’avui al Coliseum de Burgos (21.00 hores).
Sobre el rival, un clar candidat a l’ascens, Encuentra va alertar que “tenen molta amenaça de tres punts i les seves transicions són capaces de trencar un partit anotant molts punts en poc temps; a més tenen molta qualitat individual. Un equip l’eslògan del qual és Si no pugem a l’ACB et retornem els diners ja ho diu tot”. En el pavelló s’espera un gran ambient, ja que el club ha impulsat una promoció d’entrades després de perdre a Oviedo. Per contra, els lleidatans van derrotar al Gipuzkoa. “Guanyar corrobora el treball, però sabem com a costa fora de casa en una lliga tan igualada”, va recordar Encuentra, que va explicar que Djordje i Thomas segueixen una bona evolució. “Anem amb l’ànim de donar la sorpresa”, va acabar.
Petrus: “Volem mantenir la línia de creixement”
El Robles Força Lleida també va aconseguir la victòria en el primer partit de la Lliga Femenina 2 i afronta la trobada d’avui contra el Tordera Unigirona de la segona jornada amb el repte de “mantenir la línia de creixement”. L’entrenador de l’equip de la capital del Segrià, Ruben Petrus, va valorar el triomf en la primera jornada malgrat que “va haver-hi desencert amb més de 80 tirs a canastra”. Traoré encara no està disponible en la pintura.