El músic i compositor lleidatà Carles Gasset estrena un nou projecte musical amb seu a Almacelles que, amb el nom artístic de Gasset, proposa tres formats: solista, trio acústic i tercet elèctric.
“Necessito airejar les meves noves cançons i donar-les a conèixer en públic”, diu a LA MAÑANA el cantant i guitarrista que va fer els seus primers passos amb el punk-rock del grup Degarage i fins fa una dècada va militar a les files dels ja extints Green Zola, amb textos en anglès.
“Ara és una nova etapa, amb lletres en castellà, i alguna en català, sobre històries que comencen amb una mirada íntima i que acaben desbordant en emoció, amb arranjaments que creixen com una onada”, comenta. La banda està formada per Carles Gasset (veu, guitarra i teclats), Marc Gasset (baix) -el seu fill- i Ricard Garrido (bateria) que també milita a El Tercer Semestre. “Marc també és baterista de Paula Milara, però amb nosaltres experimenta com a baixista”.
Gasset ha ofert fins ara tres bolos, un en acústic, defensant un repertori de temes propis com ‘Erizos en la piel’, ‘Mágicamente’ i ‘Otra vez’ que “es mouen entre la delicadesa del folk i la intensitat de l’indie alternatiu” i versions com ‘Sheets’ de Demien Jurado i ‘Canción de paz’ de Rufus T. Firefly.
Una banda de rock-indie que es mou “entre la introspecció i l’energia”.














