Consolidar l’equip i el club en la nova categoria de Segona Federació “sense renunciar a res”. Aquest és l’objectiu que es fixa l’entrenador de l’Atlètic Lleida, Gabri García, en plena pretemporada i abans de l’inici de la lliga.
Així ho va dir ahir el tècnic de Sallent en la roda de premsa prèvia al partit d’avui contra el Vilanova i la Geltrú, que serà el segon de preparació. “Som nous a la categoria i tindrem cautela, però volem consolidar l’equip i veure fins a on podem arribar perquè aquest club sempre ha estat ambiciós”, va destacar Gabri. El tècnic va recordar que la temporada passada també eren novells en la Tercera Federació “i també vam dir que seríem ambiciosos i no sé si al principi ens van prendre gaire seriosament”.
Sobre el primer contacte amb els entrenaments va comentar que “és molt d’hora, tot just comencem la tercera setmana, però la dinàmica és bona. Mantenim un bloc gran i això permet que moltes coses ja les coneguin. Els que han vingut nous tenen la voluntat de continuar creixent”.
Sobre l’stage a Garòs va valorar que “la idea era coneixer-se i fer grup i s’ha aconseguit”. Referent al primer partit disputat, contra el Deportivo Aragón, va dir que “vam fer coses bé i vaig quedar satisfet, sobretot, pel rendiment físic”. Sobre el partit d’avui va dir que “és imporant intentar guanyar els partits encara que siguin de pretemporada per entrar en una bona dinàmica”.
Sobre el salt al Camp d’Esports va comentar que “a tothom li agrada, per superfície, dimensions i pel club és una passa endavant. Espero que ens beneficii”. No va donar la plantilla per tancada, però està satisfet amb ella.