Fuig d’Estudi de Ponts va néixer el 13 de setembre del 2013 amb la idea de fer arribar el rock’n’roll a les noves generacions i al taller lúdicomusical els alumnes toquen l’instrument que més els agrada des del primer dia.
“Enguany fa 13 que Fuig d’Estudi ofereix els tallers -veu, guitarra, baix, bateria i teclats- i ‘Fes Rock’ arriba a una xifra molt especial perquè celebrem deu anys d’un projecte que ha esdevingut una de les cites més esperades del final de curs del taller lúdicomusical”, expliquen a LA MAÑANA els seus creadors i directors Xènia López i Salvi Gallego.
El ‘Fes Rock’ és el punt final d’aquest recorregut. Tot i que podria semblar una audició de final de curs la direcció no ho entén així: “L’objectiu principal no és demostrar allò que s’ha après, sinó viure l’experiència de pujar a un escenari, tocar en directe i gaudir de la música davant del públic”.
Al llarg de l’any l’alumnat aprèn a tocar instruments i també treballa la veu, d’una manera lúdica, divertida i participativa, a més de compartir assajos setmanals on la música es converteix en una eina d’aprenentatge, creativitat i convivència.
Durant el concert, que es fa avui (19.00 hores) al Passeig els participants recreen versions de grans temes del gènere. “Una manera d’aprende música basada en la il·lusió, el joc i la gran passió pel rock”, conclouen.














