“Amb la nova categoria entrarem en una nova dimensió, però les dues parts volem seguir amb la millor relació possible”. Amb aquesta frase va resumir ahir el president del Força Lleida, Albert Aliaga, la bona sintonia existent amb l’actual patrocinador principal, el Grup ICG, a qui una delegació de l’entitat va visitar a les seves instal·lacions a Torrefarrera, on van ser rebuts per la directora general de finances i acció corporativa, Meritxell Pi, per oferir-li el trofeu de la Final Four i l’ascens a la Lliga Endesa.
L’ACB suposa enfilar el pressupost del club lleidatà, com a mínim fins als 3,5 o 4 milions d’euros, tal com va recordar ahir Aliaga. El contracte amb ICG expira aquesta temporada, però ambdues entitats ja negocien per estendre la col·laboració. Així ho va ratificar Pi, dient que “ens agradaria continuar, però està en mans del club segons les expectatives. Fa set anys que acompanyem aquest projecte i que s’hagi culminat d’aquesta manera és tot un orgull”. Pi va afegir que sigui amb patrocini principal o no “sempre continuarem al seu costat”. Un patrocini base en l’ACB sol estar entre els 500.000 i els 800.000 euros, segons alguns estudis. Aliaga va afegir que “més enllà dels diners o el ‘naming’ hi ha una complicitat molt gran i estar aquí demostra que volem mantenir la relació. Estem molt agraïts a ICG”. Després, el club va fer festa a Biloba.
