Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

FiraTàrrega 2025 consolida el seu vessant internacional

Hi haurà companyies arribades de set països, amb propostes que posen el focus en les arts de carrer

FOTO_ Luka Dakskobler Espectacle ‘The Most Dangerous Animal in the World’

ARTICLES - ZONA 2

 

La 45a edició de FiraTàrrega, que se celebrarà de l’11 al 14 de setembre, manté la seva vocació com a gran punt de trobada de les arts escèniques internacionals, amb una desena de companyies que oferiran espectacles centrats en les arts de carrer, amb diferents disciplines, des de la dansa i el circ contemporani fins a instal·lacions performatives i accions teatrals.

Enguany, hi participen companyies d’Andorra, amb Emma Riba i el seu ‘Foc i Lloc’; Bèlgica amb Circumstances i el seu espectacle ‘Beyond’; França amb dues propostes com són la de Cirque Inextremiste amb Damoclès o la de Jordi Galí – Cie Arrangement Provisoire amb ‘L’instant n’a que nos gestes’; Portugal amb Coração nas Mãos i l’espectacle ‘Rizoma’, o el Regne Unit, Gorilla Circus amb ‘RPM’, “totes elles oferint una visió panoràmica de les tendències actuals en la creació internacional d’arts de carrer”, expliquen des de la Fira.

A més, Irlanda tindrà enguany un protagonisme especial dins de la programació de FiraTàrrega en el marc de l’Spotlight Ireland, amb les actuacions de quatre companyies: Hippana.Maleta amb ‘Runners’, una proposta física i poètica al voltant del pas del temps; Jazzville Productions amb ‘The most dangerous animal in the world’, un espectacle que juga amb la sorpresa i la crítica social; Kristyn Fontanella, que signa la peça de dansa ‘Miss Mary’, centrada en el moviment contemporani i l’arrel tradicional; i Maleta Company & Cie Balancetoi amb ‘Claudette’, una proposta visual i delicada per a l’espai públic. També tindran una presència professional destacada, amb una delegació de 16 representants de festivals.

Les entrades per als espectacles de pagament d’aquesta edició estan a la venda al web firatarrega.com i fins al 15 d’agost s’hi aplica un descompte del 20% directe per compra anticipada.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12