Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Ferran Torres lidera el triomf contra el Getafe

L’equip blaugrana resisteix al Johan l’embranzida del Madrid al capdavant de la Lliga i es manté a dos punts sense Lamine

A. G. (EFE) Ferran Torres celebra el segon gol

ARTICLES - ZONA 2

El Barcelona, liderat per Pedro González ‘Pedri’ a la sala de màquines, va encadenar ahir la seva tercera victòria sense la seva estrella, Lamine Yamal, davant el Getafe (3-0), al qual va neutralitzar en el primer temps amb un doblet de Ferran Torres i va sentenciar en el segon amb un gol de Dani Olmo.

L’equip blaugrana, que segueix sense conèixer la derrota en LaLiga EA Sports amb un balanç de 13 punts de 15 possibles, va mantenir la bona línia mostrada davant el València (6-0) i el Newcastle (1-2) contra un rival que va plantejar un dol rocós en l’Estadi Johan Cruyff. Les hores prèvies a l’encontre van estar marcades per les fortes pluges que van caure a l’entorn de Barcelona i que també van fer acte de presència intermitentment al llarg del duel. Malgrat això, la disputa del partit no va perillar.

El menut recinte de la Ciutat Esportiva Joan Gamper va acollir per segona vegada en una setmana un partit del primer equip blaugrana. En aquesta ocasió el rival va ser el Getafe de José Bordalás. Flick, que va introduir quatre canvis en l’alineació, va sorprendre amb la suplència de Marcus Rashford per Ferran Torres, que va ser golejador. “Puc ser titular en el Barça i aprofito cada oportunitat”, va valorar.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12