Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Fèlix Larrosa apel·la al civisme dels ciutadans per tenir els carrers nets

FOTO: Mario Gascón (la Paeria) / Uns operaris pinten un dels armaris de connexions d’enllumenat

ARTICLES - ZONA 2

El programa intensiu de neteja Barri a Barri estarà en marxa fins avui al barri de Camp d’Esports-Onze de Setembre, amb actuacions per millorar l’estat de carrers i places.

El paer en cap, Fèlix Larrosa, va assenyalar que les actuacions del Barri a Barri van en paral·lel de la feina que s’està engegant “per avançar en temes de civisme, convivència i espai públic” i va destacar que “la ciutadania cada cop és més conscient que ha de contribuir a fer que els carrers estiguin nets i endreçats”. Entre les actuacions que es duen a terme a Camp d’Esports-Onze de Setembre hi ha el desbrossament d’una desena d’espais; la neteja amb aigua a pressió de diverses voreres, places i altres espais per a vianants, contenidors, bancs i mobiliari urbà; la neteja d’embornals, fonts, fanals i armaris amb quadres elèctrics; la retirada de residus voluminosos i l’escombrada de tots els carrers amb aigua, entre altres tasques.

Durant la visita, el paer en cap també ha pogut repassar detalls de futures actuacions que es faran al barri, com el nou carril bici a l’avinguda Alcalde Rovira Roure i la renaturalització d’un tram de l’avinguda Doctor Fleming. La planificació del programa intensiu de neteja Barri a Barri continuarà les pròximes setmanes de setembre a Príncep de Viana-Noguerola, Ronda-Clot, Magraners, Balàfia, Universitat-Escorxadors i Sucs.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12