Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Espectacle per homenatjar a Pau Casals amb música i rialles

La proposta escènica de la violoncel·lista Irene Labrador i la pallassa Clara del Ruste va tancar el cicle de Nadal a l’IEI

FOTO_ Tony Alcántara Els més petits van gaudir de la proposta a l’Aula Magna de l’Institut d’Estudis Ilerdencs

ARTICLES - ZONA 2

L’Institut d’Estudis Ilerdencs va tancar ahir el cicle ‘Nadal a l’IEI25’ amb l’espectacle familiar ‘AMIC-Descobrint Pau Casals’, una proposta de la Fundació Pau Casals que va omplir l’Aula Magna de d’infants i rialles. L’espectacle va tenir com a protagonista la violoncel·lista Irene Labrador que, en el seu intent d’oferir un concert d’homenatge al gran mestre Pau Casals, es troba amb un obstacle inesperat: la pallassa Clarota (Clara del Ruste), que té una urgència molt clara, trobar l’AMIC.

A partir d’aquesta trobada, el públic va poder gaudir d’un espectacle familiar participatiu, adreçat tant a infants com a adults. La música va ser present en viu i en directe a través del violoncel, tot descobrint instruments de l’orquestra i compartint els valors de la pau i l’amistat, així com l’amor per la música i la cultura que Pau Casals va defensar al llarg de la seva vida.

D’aquesta manera es tanca el cicle, que també va incloure amb el concert dels violoncel·listes Mariona Camats i Jorge Sierra, de la Fundació Pau Casals i ‘El Poema de Nadal’, una relectura del clàssic nadalenc de Josep Maria de Sagarra a càrrec de Bubulina Teatre, amb la veu i la música de Valentí Maymó.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12