La selecció espanyola de bàsquet masculina va caure eliminada ahir dels Jocs Olímpics de París després de perdre (88-85) contra una de les favorites, el Canadà que dirigeix el badaloní Jordi Fernández i que ha tornat a la selecció canadenca a uns jocs 24 anys després.
Els de Scariolo acaben eliminats per un triple empat a tres equips, quarts de grup, demostrant orgull davant l’equip que lidera l’estrella de l’NBA Shai Alexander-Gilgeous, que ahir va acabar amb 20 punts.
Per part d’Espanya, els 17 punts de Brizuela no van servir per continuar vius en el que va ser l’últim partit en actiu de Rudy Fernández com a jugador. Espanya va tenir opcions fins al final, però la pilota no va voler entrar i l’equip va posar fi a la seva aventura olímpica amb el cap ben alt.