El vuitè cicle de cançó d’autor ‘Nits de Taverna’ de l’Arca d’Almacelles s’acomiada aquesta nit amb Espai Dual i Els Tècnicament Correctes. “Aquesta edició ha estat tot un èxit de públic i, musicalment, dels millors”, assegura a LA MAÑANA el músic i coordinador del mateix Xavier Baró.
La tanda de concerts es va obrir el 22 de març amb Josep Maria Ribelles, a qui han seguit Ivette Nadal, Lluís Fortuny, Cesk Freixas, Les Betzuca i avui Espai Dual.
El duet d’Almacelles conformat per Marc Cruz, de Cal Rosendo, i Eduard Morell, el fill de la Rosa de Guissona, són Espai Dual amb un àlbum de debut ple de referències musicals a tot tipus de gèneres, des de l’indie pop fins als westerns i l’anime. El disc ha estat publicat pel segell lleidatà Promomaterial Records.
“Hem fet música plegats tota la vida. Ara fem un tribut a la nostra pròpia idiotesa”, fan broma: “No hi ha cap grup que pugui fer country, j-rock, indiepop, metal i ska com nosaltres”, diuen sobre el treball enregistrat a les golfes de casa del Marc.