Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Encuentra: “De primeres, l’arbitratge no ha estat bé”

El tècnic torna a agrair la implicació del públic en els moments difícils

FOTO_ Tony Alcántara El tècnic del Hiopos Lleida, Gerard Encuentra

ARTICLES - ZONA 2

L’entrenador del Hiopos Lleida, Gerard Encuentra no va voler fer una gran valoració de l’actuació arbitral perquè “fer-la en calent és molt complicada, primer hem de revisar els videos”. El que sí que va dir es que “si els àrbitres han anat tants cops a revisar jugades vol dir que de primeres, l’arbitratge no ha estat bé, i en moltes d’aquestes revisions ens hem vist perjudicats”.

Tanmateix, va declarar després del partit que “ens ha costat entrar una mica al partit, ells han sortit molt bé i nosaltres no hem ficat gaire, però hem sapigut reaccionar ràpidament”.

“Tant al primer com en el segon quart han anat una mica amb les dinàmiques de cada equip, ells han començat anotant molt, i nosaltres a la que hem començat a moure millor la pilota i a defensar bé hem pogut córrer”. Encuentra va comentar per sobre una de les polèmiques del partit, el triple de Walden abans del descans, “és una llàstima que hagi estat fora de temps perquè la diferència al descans no hagués estat tanta”.

Del tercer quart, i de la segona part en general va dir que, “hem sortit molt bé amb molta energia i hem demostrat que som un equip que mai es rendeix, que tenim ADN competitiu”.

Tanmateix, va assegurar que l’equip havia realitzat una gran feina per arribar al final de partit amb un marcador tant ajustat, “però en els moments claus del partit els seus jugadors, que són molt talentosos han acabat decidint el partit i ells estan a un nivell superior al nostre, al qual no podem arribar”.

El lleidatà no es va oblidar de l’afició bordeus, “l’ambient ha estat espectacular, quan faltava mitja hora per començar el partit ja se sentia molt soroll per fora del pavelló”. També va dir que el mosaic va estar espectacular i que l’afició és si no la millor de l’ACB, una de les millors.

Per aquest motiu, Encuentra lamentava que “en els moments finals no hem pogut arribar amb una mica més d’opcions”.

Encuentra també va insistir en que és molt important continuar treballant i creure en la feina del dia a dia als entrenaments, “tenim molt bona mentalitat i treballem bé. Estic segur que si seguim així i estem units les victòries arribaran”. En aquest sentit, va comentar que aprofitarien l’aturada per la Copa per continuar treballant com fins ara.

Chus Mateo, Entrenador del Real Madrid: “El Lleida juga molt bé a bàsquet”
L’entrenador del Real Madrid, Chus Mateo va comentar després del partit que “el Lleida juga molt bé a bàsquet, l’afició li fica molta emoció”. En aquest sentit, també va dir que l’equip arribava d’una setmana molt complicada. Respecte als àrbitres no va voler valorar la seva actuació. L’entrenador va recalcar que estava molt orgullós de la paciència i la calma amb la qual havien jugat els seus jugadors, davant un Lleida que un i altre cop s’apropava en el marcador, “hem hagut de guanyar el partit dos o tres cops. El Lleida està jugant molt bé aquest any, tenen molt encert de tres i segur que les coses acaben bé per l’equip”. El tècnic també va comentar que el seu pla de partit era clar, “sabíem que havíem de controlar el rebot per no deixar-los córrer, perquè és un equip que surt molt bé al contraatac”. Tanmateix, també va destacar la resiliència de l’equip català durant tot el partit, i a la temporada.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12