Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

En marxa una nova edició del Mercat de les Rebaixes de l’Eix

Una vintena de parades surten al carrer amb les millors “gangues”

Clientes fent-se amb els millors descomptes d’una de les parades / FOTO: Jorge Agustín

ARTICLES - ZONA 2

Els carrers que conformen l’Eix comercial de Lleida s’ompliran, fins dissabte, de la gent que busca els millors preus en roba, sabateria o joieria en el Mercat de les Rebaixes, que enguany celebra la seva 27a edició amb una vintena de parades, una xifra similar a la de l’any passat, però molt per sota de les 41 que van sortir al carrer a exposar els seus millors productes a preus rebaixats.

Una de les grans diferències respecte d’altres anys és la durada del mercat. Anteriorment, aquest s’estrenava el dijous i finalitzava dissabte. Aquest any, però, va començar ahir i finalitzarà demà a la vesprada.

L’alcaldessa accidental, Carme Valls, i la regidora de Promoció, Pilar Bosch, van visitar ahir durant l’estrena algunes de les parades. Ambdues van afirmar que l’ambient en els carrers era molt bo i animaven la gent a “assistir-hi”.

Un dels motius de la davallada de parades a l’Eix és l’aparició de franquícies. La vicepresidenta de l’Eix, Anna Caballol, revelava a la SER que tant petites com grans franquícies han “influït”, però també destacava que algunes de les parades “feien el mercat a l’interior de les seves botigues”. Un altre possible factor són els descomptes que els comerços fan durant tot l’any, perdent la paraula “rebaixa” el significat, segons Caballol.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12