Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

En marxa el primer torn de les Estades de Lleure d’Alpicat, que reuneix 266 participants

La 22a edició de la proposta aplega infants i joves de 5 a 15 anys en una nova programació d’activitats lúdiques, esportives i de convivència

ARTICLES - ZONA 2

Alpicat va posar en marxa aquest dilluns el primer torn de les Estades de Lleure, una proposta organitzada per l’Ajuntament d’Alpicat que enguany arriba a la seva 22a edició i que s’ha consolidat com una de les activitats d’estiu de referència al municipi.

Les Estades s’adrecen a infants i joves d’entre 5 i 15 anys i ofereixen un espai educatiu, lúdic i de convivència durant les vacances escolars. El primer torn, que s’allargarà fins al 17 de juliol, compta amb la participació de 266 infants i joves, distribuïts en 17 grups, cadascun amb el seu monitor i el seu premonitor, a més de personal de reforç als grups que així ho requereixen. En total, l’equip de treball està format per una cinquantena de persones entre monitors, premonitors, personal voluntari, alumnes en pràctiques i personal de suport de l’Ajuntament.

Un cop finalitzi aquest primer torn, les Estades tindran continuïtat amb el segon torn, que es desenvoluparà del 20 al 31 de juliol i que comptarà amb 222 participants dividits en14 grups i amb quarantena de persones responsables de l’activitat.

Pel que fa a les activitats, al llarg d’aquest primer torn, els participants prenen part en propostes de lleure, jocs tradicionals, manualitats, dinàmiques de grup, activitats aquàtiques a la piscina i propostes esportives. A més, hi ha activitats especials cada primer dijous de torn. Així, els grups de petits es quedaran al Parc del Graó i faran, al primer torn, una activitat de bombolles i sabó, i al segon torn, un taller d’iniciació a la capoeira i un taller de percussió; els mitjans, als dos torns faran una sortida amb autocar fins al Salting de Torrefarrera; i els més grans aniran als dos torns a les instal·lacions de 2Llacs de Gimenells. També cal destacar que s’ha programat una gimcana i una acampada com cada any l’última setmana de cada torn. L’últim divendres de cada torn, els familiars ajuden voluntàriament a preparar l’esmorzar per als infants d’una jornada que acaba amb inflables aquàtics a la piscina.

Les Estades de Lleure d’Alpicat estan organitzades per l’Ajuntament d’Alpicat i formen part de l’oferta municipal d’activitats adreçades a infants i joves durant el període d’estiu. Mitjançant aquesta activitat, es dona resposta a la demanda de les famílies i s’ofereix una programació d’estiu àmplia, pensada per facilitar la conciliació i, alhora, oferir als infants i joves una experiència enriquidora durant el mes de juliol, tot plegat amb l’objectiu d’afavorir la diversió, la participació, l’activitat física i la relació entre infants i joves en un entorn proper i segur.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12