Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Els nous llums LED de la ciutat suposen un estalvi energètic total del 64%

Els 14.545 fanals de Lleida funcionaran amb aquesta nova tecnologia lumínica

Larrosa i Iglesias a un dels trams escollits per instal·lar els nous fanals amb LED / FOTO: La Paeria

ARTICLES - ZONA 2

Diversos carrers de la ciutat llueixen ja els nous fanals amb tecnologia LED que s’instal·laran a partir de l’any vinent en els 14.545 punts de llum que l’Ajuntament modernitzarà gràcies a l’ajut de 8,6 milions d’euros concedit pel Ministeri per a la Transició Ecològica. Els nous fanals suposaran un estalvi energètic del 64% i un índex més gran de reproducció cromàtica i un millor rendiment lumínic a la ciutat.

El paer en cap, Fèlix Larrosa, i la regidora d’Agenda Urbana, Begoña Iglesias, van visitar ahir un dels nous punts de llum, per revisar el seu funcionament. El tram escollit va ser al final de Doctor Fleming, entre Alcalde Pujol i Onze de Setembre. També s’han instal·lat al carrer Anastasi Pinós amb Jeroni Pujades per les obres de l’escola de Pardinyes.

Amb els 14.545 punts de llum amb tecnologia LED, Lleida serà la primera ciutat de més de 50.000 habitants que tingui el 100% dels fanals amb LED.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12