Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Els Catarres i Doctor Prats encapçalen el rànquing de la votació popular dels Premis Enderrock amb sis nominacions

ARTICLES - ZONA 2

Els Catarres i Doctor Prats encapçalen el rànquing de la votació popular dels Premis Enderrock amb sis nominacions cadascú, seguit de prop de Buhos i Joan Dausà amb cinc. És el resultat de la primera volta de la votació popular que ha comptat amb més de 13.000 participants únics, un 30% més que l’any passat, que s’han donat a conèixer aquest dimarts. També s’han anunciat algunes de les novetats, com ara la creació d’una nova categoria de millor treball de hip-hop i músiques urbanes que ja s’ha inclòs en aquesta votació popular. La gala de lliurament d’aquests guardons i dels Premis Enderock de la Crítica es farà el 28 de febrer a l’Auditori de Girona amb actuacions de Clara Peya, Els Pets, Lildami + Suu, Lax’n’Busto i Oques Grasses, entre d’altres.
Ja es coneixen els noms dels nominats de la votació popular dels Premis Enderrock 2019 que passen a la segona volta. Aquesta nova fase s’obre aquest dimarts i s’allargarà fins al 3 de febrer. El 7 de febrer es faran públics els finalistes i s’obrirà la tercera i última ronda de votació popular que culminarà el 18 de febrer.
Aquest dimarts s’ha fet la lectura pública dels deu candidats per les setze categories. Al capdavant, hi ha Els Catarres i Doctors Prats amb sis nominacions cadascun. Els segueixen de prop Buhos i Joan Dausà, amb cinc; Alfred García, Balkan Paradise Orchestra, Obeses i Roba Estesa, amb quatre nominacions i Ebri Knight, Germà Negre, Judit Neddermann, Suu i Zoo amb tres.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12