Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Els arxius d’Epstein acusen Trump d’haver subhastat menors per a ser violades

Desclassifiquen 3 milions de pàgines i més de 2.000 vídeos i 180.000 fotos

El president dels Estats Units, Donald Trump, al Despatx Oval FOTO_ EPA

ARTICLES - ZONA 2

La nova tanda de documents del pederasta Jeffrey Epstein desclassificats aquest divendres pel Departament de Justícia dels Estats Units inclou una llista de denúncies contra el president Donald Trump que va ser recopilada per l’FBI l’any passat i que no aporta proves que les corroborin.
El llistat inclou almenys dotze denúncies que van ser rebudes per l’agència i assenyalen el mandatari de cometre abús sexual a Mar-a-Lago contra menors d’edat amb Epstein i la seva còmplice i parella sentimental, Ghislaine Maxwell, que actualment compleix una condemna de 20 anys per tràfic humà.
Les acusacions, esmentades un intercanvi de correus electrònics per part d’agents federals, semblen no haver estat verificades i els funcionaris assenyalen a les comunicacions algunes són “informacions de segona mà”.
No obstant, el Departament de Justícia va eliminar l’arxiu de la seva web oficial sense explicació, per a tornar-lo a pujar quan van veure que els periodistes ja l’havien difós.
Entre els testimonis hi ha un recull de declaracions que acusen el president Trump de violacions i greus actes de pederàstia.
Una de les víctimes descriu les anomenades festes ‘Calendar girls’ –noies de calendari– que es feien a la mansió de Trump a Florida. Epstein és qui seleccionava les menors, però eren classificades i subhastades per Trump, que les oferia als convidats. Els relats convergeixen en un mateix punt: la violació.
La manera de ‘classificar’ les menors, segons una de les denunciants, consistia en Trump mesurant les vulves i vagines de les noies penetrant-les amb el dit i classificant-les en funció de com d’estret era l’interior.
La suposada víctima va al·legar que entre els convidats a la festa hi havia Elon Musk, Donald Trump Jr., Ivanka Trump, Eric Trump, Alan Dershowitz i Bob Shapiro. També va afirmar que ella i altres noies van ser obligades a fer-li sexe oral a Trump, a més d’obligar-los-hi a permetre que les penetressin. Va afirmar que tenia 13 anys quan Trump la va violar.
La publicació es produeix després de mesos d’acusacions entre el Govern i el Congrés per la lentitud i nivell d’ofuscació dels documents.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8