Avui torna a ser un dia important per l’hoquei patins lleidatà perquè es tornen a enfrontar dos conjunts de la província de Lleida en la màxima categoria estatal d’aquest esport.
En aquesta ocasió, el Vila-sana rebrà la visita del Lleida.net Alpicat on les locals són les favorites per endur-se el triomf, com ja van fer en el partit d’anada en l’Antoni Roure.
Els dos equips arriben en dinàmiques molt diferents. El conjunt entrenat per Mats Zilken es troba immers en plena disputa per la salvació, ocupant la penúltima plaça amb 5 punts, a només 1 punt de sortir del descens, plaça que ocupa el Club Patín Las Rozas.
Per la seva banda, el Vila-sana de Lluís Rodero, és l’actual líder de l’OK Lliga Iberdrola amb 36 punts, un més que el Telecable i dos més que el Fraga, tot i que el conjunt aragonès ha disputat un partit menys que les lleidatanes. En aquest sentit, les del Pla d’Urgell encara no han perdut cap partit en aquesta segona volta, i tots els duels que han disputat els han comptat com victòries.
Els objectius d’ambdós conjunts són ben diferents, el Vila-sana competeix per aixecar tots els títols, i per això el seu tècnic recordava que “és important intentar guanyar cada partit, aquest enfrontament l’afrontem com qualsevol altre, amb molt respecte pel rival i sabent que serà un derbi molt complicat”.
Per la seva part, l’entrenador de les del Segrià va dir a UA1 que acabaria content si l’equip “intenta competir el partit al màxim i sortir amb bones sensacions, sabent contra qui juguem i qui és el Vila-sana”.
El partit es disputa aquesta tarda a les 19.00 hores a Vila-sana.












