Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Vila-sana apura les seves opcions europees a Fraga

FOTO_ T.A. Les fragatines van guanyar en l’anada (1-2)

ARTICLES - ZONA 2

El CP Vila-sana Cooperativa d’Ivars apurarà avui les seves opcions europees en el penúltim partit de la fase de grups de la WSE Champions League en la seva visita a Fraga (19.30 hores), on necessita guanyar si vol dependre d’ell mateix per continuar viu a la competició.

Les lleidatanes arriben de guanyar en la lliga aquest dimecres a Las Rozas (1-4), i necessiten canviar el xip en una competició on no li estan acompanyant els resultats.

L’equip de Lluís Rodero és últim en el grup A amb 0 punts, després de perdre el primer partit davant el segon, el Benfica (3-1), i també va caure en el segon partit a casa davant el Fraga (1-2), líder amb 6 punts. En cas de perdre avui, les lleidatanes ja no dependrien d’elles mateixes per passar de ronda.

“En partits com aquests el cansament no afecta, tot i tenir poc temps per recuperar. Estem preparades a nivell físic i mental. I en el cas de quedar eliminades, doncs ens centrarem en la lliga i la Copa de la Reina”, afirmava Maria Porta.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12