Podem dubtar en com tallar-la, en com pronunciar-la, o en quins ingredients seleccionar, però el que és indubtable és que la pizza és una aposta segura per al mercat gastronòmic i per a fer les delícies dels menjars i sopars entre amics i familiars. Per això, Telepizza vol ‘reenamorar’ als habitants de Lleida tornant als seus orígens amb experiències culinàries úniques, una estratègia de promocions inigualable i inundant els carrers de la ciutat amb les seves populars motos vermelles.
La marca líder de pizza a Espanya torna a la seva essència, a apostar pel seu secret, recuperant amb força la tradició i autenticitat de la seva massa. Ho fa oferint millores en el servei, tant en restaurants com en el lliurament a domicili, millorant encara més els temps i rapidesa per a servir les comandes i mantenint els alts estàndards de qualitat que han caracteritzat a la marca.
Telepizza vol agrair també als seus clients haver-la triat com a primera opció per a compartir moments en família i amb amics. Per a això, té previst implementar la seva línia de promocions única i oferir una experiència gastronòmica exclusiva per als residents de Lleida, amb una estratègia adaptada a les necessitats d’un públic jove, familiar, que busca ofertes en els diferents canals de consum: des del take away, passant per les visites al restaurant o el gaudi a casa.
Així, els lleidatans que s’acostin als restaurants Telepizza podran provar les Hores Boges de Pizza i Beguda sense Fi, el seu bufet lliure de pizza més econòmic per a consumir en local al preu de 5,95€ de 16.00 a 19.00 hores. I als qui els agradi fer-se una pizza al seu gust, poden optar per una pizza de massa fina amb dos ingredients a recollir per 5,95 €, que podran convertir en massa clàssica per un euro més, i emportar-se complement o beguda per dos euros més o fer-la d’especialitat per tres euros més.
A aquestes promocions s’uneix durant el mes de novembre la celebració del Mes Boig de Telepizza, que ofereix una pizza mitjana per 8,95 € per a comandes a domicili. També durant el mes de novembre se celebren els dies bojos de Telepizza, que ofereixen pizzes gratis en alguns dels locals de la marca. Tot perquè tornin a sentir a Telepizza com la marca amb la qual han crescut i que ha fet història durant les últimes quatre dècades.
La marca líder en pizza a Espanya va arribar a Catalunya amb la seva inigualable massa fa més de tres dècades, i en 2023 els clients catalans van consumir més de 4.054.000 Telepizzas. A Lleida els restaurants de Telepizza ofereixen les seves últimes novetats culinàries, com les Mestres de Telepizza, cinc noves receptes d’autor amb les quals ha sorprès els seus clients amb noves opcions de consum.
Ara Telepizza vol fer un pas més i apostar per mantenir l’autenticitat que durant aquests anys l’han posicionat com la marca de pizza més reconeguda per al 80% dels consumidors, secundant-se en els valors que l’han convertit en tot un referent per als consumidors: rapidesa en el servei, qualitat en el producte, innovació i preus inigualables per a gaudir de moments en família i amb amics.