Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Rei dona protagonisme a Elionor en els premis Princesa d’Astúries

FOTO_Ballesteros (EFE) Els premiats amb el Princesa d’Astúries, al Teatre Campoamor d’Oviedo

ARTICLES - ZONA 2

“Amb emoció de pare i de rei”, Felip VI va assegurar ahir a la cerimònia dels Premis Princesa d’Astúries que correspon cedir espai a la seva filla, la princesa Elionor, com a hereva de la Corona, un acte que el cap de l’Estat ha protagonitzat durant més de quaranta anys.

El Teatre Campoamor d’Oviedo va ser l’escenari d’aquesta declaració del rei, que va recordar en el seu discurs que la seva filla Elionor ja fa set anys que assistia a aquest acte i que ha anat assumint gradualment la tasca de presidir aquests premis, “donant a cada pas noves proves de maduresa i sensibilitat; amb un paper també més actiu a la vida pública”.

Van recollir els seus guardons l’extennista nord-americana Serena Williams; el pensador sud-coreà Byung-Chul com a guanyador del Premi Princesa d’Astúries de Comunicació i Humanitats; l’historiador mexicà Antonio Saborit (Concordia); el sociòleg i demògraf nord-americà Douglas Massey (Ciències Socials); la fotògrafa mexicana Graciela Iturbide (Arts); la genetista nord-americana Mary-Claire King (Investigació Científica i Tècnica); l’escriptor espanyol Eduardo Mendoza (Lletres), i l’economista i polític italià Mario Draghi (Cooperació Internacional).

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12