Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Real Madrid tapona el València i s’alça campió

Més sòlid i més dur, l’equip blanc frustra el somni de la remuntada valencianista sentenciant el tercer partit en l’inici de la segona part

EFE / El Real Madrid és el campió de la lliga ACB

ARTICLES - ZONA 2

El Real Madrid, sòlid i dur, es va proclamar ahir campió de la Lliga Endesa en aprofitar la baixada en la segona part d’un combatiu València Basket i va sumar una tercera victòria que, unida a les dues aconseguides com a local, li va permetre alçar per la via ràpida el títol de campió de la Lliga Endesa.

Cerebral amb Facu Campazzo, encertat amb Sergio Llull i Mario Hezonja i contundent amb Bruno Fernandes i Walter Tavares, autors de molts dels seus nou taps, l’equip de Chus Mateo va aguantar amb tremp les envestides del desencertat equip local per a alçar el seu primer títol de la temporada. La Fonteta s’havia posat de gala per a empènyer al seu equip, conscient també que podia ser l’últim partit del València Basket en un pavelló que ha estat la seva casa des de 1987, gairebé quatre dècades. Malgrat la lluita, el Madrid va saber imposar-se.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12