Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Parc Nacional oferirà visites gratuïtes a Aigüestortes i Sant Maurici durant tot l’estiu

L'objectiu és que el turista s'emporti més coneixements de la zona que visita i conegui la seva riquesa

Uns excursionistes a la zona perifèrica del Parc Nacional d'Aigüestortes (Pallars Sobirà)

ARTICLES - ZONA 2

El Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici rep anualment prop d’uns 600.000 visitants. Des de la direcció d’aquest espai protegit, únic a Catalunya, es té la sensació que la majoria dels visitants s’apropen als llocs més emblemàtics i no aprofundeixen en l’excursió. Ara, per revertir aquesta situació, el Parc oferirà visites gratuïtes, cada matí i les tardes dels mesos de juliol i agost. Per tal que els excursionistes més experimentats puguin aprofundir en la visita s’editarà una mini guia amb tota la informació d’habitats, espècies o llocs d’interès del Parc que es podrà portar a la motxilla.

Pel que fa a les visites seran en un horari concret i tot i ser gratuïtes s’hauran de reservar prèviament. Aquestes sortides les farà personal del Parc Nacional.

El director del Parc Nacional d’Aigüestortes, Lluís Florit, ha explicat que es tracta d’una prova que començarà aquest estiu i si va bé no descarten mantenir aquestes visites guiades gratuïtes.

Florit ha dit que com a gestors del Parc tenen l’obligació d’oferir tota la informació als visitants perquè tinguin una experiència enriquidora. Es començarà pels mesos de juliol i agost. Durant aquest període el Parc rep més de 260.000 turistes.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8