Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Mamapop solidari omple la Llotja contra el càncer de mama

Els diners recaptats en el concert aniran destinats als projectes de recerca de l’IRBLleida liderats pel doctor Serafín Morales

FOTO_ Núria Garcia L’espectacle d’ahir va durar més de dues hores

ARTICLES - ZONA 2

El Teatre de la Llotja es va omplir ahir per veure l’espectacle solidari Mamapop, iniciativa liderada per Manel Simon que recapta fons per a la la recerca de l’IRBLleida contra el càncer de mama.

Després de les tres sessions fetes per Nadal a Lleida, el Mamateam va preparar les coreografies i músiques que van tornar a fer realitat ahir els millors musicals de tots els temps en les veus de Paula Costes, Nerea García, Laura Roure, David Honrrubia, Toni Gilabert, Nomís Lenam, la balaguerina Maria Fernández i les lleidatanes Anna Simon i Xènia Pérez, juntament amb els músics de la simfònica Jove Orquestra de Ponent, els millors instrumentistes de final de grau de l’Escola de Música L’Intèrpret i un grup de ballarins i actors.

Un total de 45 músics sobre l’escenari sota la direcció musical de Josep Maria Bossa i els arranjaments d’Enric Cabases “Mugui” en dues hores i mitja d’espectacle solidari que va recórrer les cançons més emblemàtiques dels musicals de tots els temps: ‘Mamma mia’, ‘Cats’, ‘Flashdance’, ‘Footloose’, ‘Sonrisas y Lágrimas’, ‘Mecano’, ‘Cabaret’, ‘Singing in the rain’ o ‘Grease’, entre moltes altres.

Fidel al seu esperit, el benefici íntegre del concert serà destinat a l’IRBLleida pels projectes d’investigació, liderats pel Dr. Serafín Morales. Amb totes les aportacions fetes durant els últims anys a l’IRBLleida, i la d’enguany a l’Institut Pere Virgili de Tarragona, Mamapop ha obtingut una xifra rècord de donació de 256.499 euros superant, per primer cop, el quart de milió i convertint-se en la primera font de finançament privat en la recerca en càncer de mama a Catalunya.

Cal recordar que l’estrena enguany del Mamapop a Tarragona va permetre, amb els fons recaptats, la posada en marxa d’una convocatòria de Beca Predoctoral a l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili. Amb una durada de 3 anys, permetrà contractar una plaça per a la investigació en el camp del càncer de mama.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12