L’arribada de Jonathan Risueño a la banqueta de l’Atlético Saguntino serà un dels atractius de l’encontre que el Lleida Esportiu disputa avui (12.00 hores) al camp de Morvedre, corresponent a la jornada número 21 de la lliga del Grup 2 de Segona Federació.
La presència d’un nou entrenador en una banqueta sempre genera expectatives de com incidirà en el rendiment d’un equip, però el cert és que el Lleida Esportiu s’ha de centrar només en ell mateix per donar continuïtat als bons resultats després d’haver trencat una mala ratxa la passada jornada superant l’Alzira a casa (3-1).
L’equip que dirigeix Ángel Viadero ha tancat el mercat d’hivern amb fitxes suficients per a poder incorporar algun altre jugador més, preferiblement un central, però ha dotat de més alternatives a la plantilla amb les arribades de Vigário, Bakero, Becerra i Rossi.
El carriler Ton Ripoll és baixa en el conjunt blau després de l’amonestació que va rebre en el darrer partit i que el fa complir sanció pel cicle de targetes. Tots els partits del grup es juguen aquest diumenge. L’Europa, colíder amb el Lleida, juga a la mateixa hora contra l’Andratx.