El Lleida Llista va realitzar ahir el primer entrenament de la pretemporada sota les ordres del nou entrenador llistat, Carlos Cortijo, que va dir que “arribem amb molta il·lusió i amb molta ambició, aquest estiu hi ha Mundial i l’objectiu és estar preparats perquè serà un any molt exigent amb un calendari molt atapeït. Evidentment, el que busquem al llarg de la temporada és ser competitius, i el dia a dia marcarà cap a on va l’equip”. “Ara ens hem de centrar a conèixer-nos entre nosaltres i començar a crear la nostra identitat com a equip”.
En aquest sentit, el nou tècnic també va comentar que alguns jugadors del planter ajudaran a l’equip durant tota la temporada.
Per una altra banda, el nou capità del Llista, Jordi Badia, va atendre els mitjans i va declarar que “teníem ganes de començar la nova temporada, conèixer als nous companys i a l’entrenador i penso que podem fer un gran projecte. Des del primer dia s’ha vist que el Carlos és un gran professional i molt propera”.
“És cert que calendari és una mica estrany, però estarem preparats pel que vingui”. “Els objectius els anirem definint les pròximes setmanes, ara sobretot evitar lesions i crec que el que hem de mantenir és que aquí a Lleida hem de competir per guanyar tots els partits, que els hi costi molt al rival, com sempre”.













